Öğrencilerimiz yaşlarına ve proje hedeflerimize uygun çizgi filmi izlediler. Hazırladığımız soruları yanıtlayarak filmdeki karakterlerin davranışlarını ve kişiliklerini değerlendirdiler. İnsanları ve olayları değerlerle ilişkilendirdiler. Konuyla ilgili farkındalıkları arttı. "Sen olsan ne yapardın...? Sen olsan aynısını yapar mıydın ....? Doğru mu yaptı? Dünyayı kurtarmak için süper güçlere sahip olmak gerekli mi?" ve diğer açık uçlu sorularla öğrencilerin değerler üzerine düşünmeleri, empati kurmaları ve doğruyu yanlışı ayırt etme becerisini kazanmaları amaçlandı.
Our students watched the cartoon suitable for their ages and our project goals. By answering the questions we prepared, they evaluated the behaviors and personalities of the characters in the movie. They associated people and events with values. Their awareness on the subject has increased. With questions like "What would you do if you were...? Would you do the same if you were ....?Did he do the right?Is it necessary to have superpowers to save the world?" and other open-ended questions,, it was aimed for students to think about values, to empathize and to gain the ability to distinguish between right and wrong.